Du er her. Tannisbugt Jagtforening > Aktiviteter

Forårsprogram 2019 - til udskrivning

Forårsprogram 2019.

Til nuværende og NYE medlemmer af Tannisbugt Jagtforening.

Her kommer vores forårs program som er lidt ” tyndere ” end det plejer !!!

Det skyldes dels, at vi har afholdt Ræveregulering og at seniorudvalget har valgt at udskyde klubaften med romsmagning til en gang i efteråret da man har en kompetent smagsdommer udsendt til de vestindiske ørere for at hjemtage smagsprøver !!!!

Ligeledes må vi henvise til naboforeninger vedr. riffelskydning da det ikke er lykkedes at finde frivillige nok til at afvikle dette arrangement forsvarligt. Vi håber at vi kan få det med igen senere.

Vi fra bestyrelsen som er ændret i forhold til sidste år med 2 nye medlemmer, se senere, håber at vi ses derude.

Hundetræning.

Onsdag d. 03 04 19 kl. 19.00. Vi mødes ude ved Mosehytten og planlægger sæsonen, alle er velkommen, prisen er 400.00 kr..Tannisbugt Jagtforening er vært ved kaffe. Afslutning forventes at blive 12 06 19. Mere information kontakt venligst Hans Jørgen Christensen.

Bukkelodder.

Mandag d. 06 05 19 kl. 18.00. Salg af bukkelodder afholdes ved Hjørring Jagtforenings klubhus på Ulvkærvej ved skydebanen i Skibsby. Der sælges lodder til afskydning af 1 buk i Tofte, 1 buk i Krage og 2 bukke i Tversted plantage. Lodtrækning sker kl. 20.00 præcis. Skovkassen er vært ved en grillpølse og en øl eller vand. Der kan købes/bestilles lodder ved Ivar. Mere information, kontakt Ivar eller Henrik.

Bukkepremiere.

Torsdag d. 16 05 19 kl. 09.00. Vi mødes i Mosehytten til kaffe og rundstykker. Tannisbugt Jagtforening er vært. Øl og vand kan købes. Sidste år havde vi en fantastisk parade med ikke mindre end 6 flotte bukke. Kom og vær med også selv om du ikke har været på jagt, det plejer at være rigtigt hyggeligt…..

Lokal præmieskydning.

Tirsdag d. 28 05 19 kl. 18.00. Vi mødes på Hjørring skydebane på Ulvkærvej til vores årlige lokale præmieskydning. Vi har, foruden de traditionelle pokaler også i år en til den bedste på sportingbanen. Ønsker du at købe skydemærker er det også muligt. Mere information, kontakt Rune eller Dennis.

Læsøtur.

Lørdag d.08 06 19 kl. 07.15. Vi mødes ved Læsøfærgens billetkontor hvor vi pakker bilen til årets Læsøtur. Afgang kl. 07.50 præcis. Der kan startes med riffelskydning på hjortebane og til elgmærke.

Derefter med haglbøsse, alm. hovedskydning, trap og høje fasaner. Der skydes også om en trappokal !!! På færgen er Tannisbugt Jagtforening vært ved rundstykker. Kaffe og madpakke skal du selv medbringe. Betaling for skydning sker ude på banen. Inden vi skal hjem hygger vi på Carlsens hotel eller et andet sted med noget godt til ganen. Pris med færgen er ca. 100.00 kr.

Mere information og tilmeldning til Rune eller Dennis.

Male og kalke dag.

Lørdag d. 29 06 19 kl. 09.00. Vi mødes til kaffe og rundstykker, derefter skal vi gang med den årlige vedligeholdelse af Mosehytten. I år har vi et ønske om at få andre fliser på badeværelset og et andet toilet. Der trænger også til at blive kalket og sværtet sokkel… hvis der er mere tid og hænder har vi også noget træ vi gerne skulle have kløvet. Diverse redskaber, stiger og værktøj må gerne medbringes, på forhånd TAK. Når vi er færdige starter vi grillen op og slutter af med noget mad og en øl og vand. Vel mødt til en hyggelig dag…

Vi HAR fået nye medlemmer men der er plads til flere så har du en bekendt der gerne vil meldes ind så bare ring så skal vi nok hjælpe med at få ham eller hende meldt ind.

Husk at du også kan se programmet på vores hjemmeside www.tannisbugtjagtforening.dk og følge os på Facebook.

Med venlig hilsen og et ønske om at vi ses , bestyrelsen Tannisbugt Jagtforening.

Ivar Vinther-Jensen, 2251 5864

Dennis Christensen, 2233 9734